Awatar użytkownika
MateuszKosiński
MateuszKosiński

Francuskie auta

Postautor: MateuszKosiński » 9 lis 2016, o 02:29

Witajcie wszyscy forumowicze. Niedawno kupiłem swoje pierwsze auto. To francuz. Niestety ktoś mnie tu mocno z nimi nastraszył, że są bardzo wadliwe. Wspominał coś o tylnej osi, bodajże nei jestem mechanikiem, totalnie się na tym nie znam. Nie mam zbytniego doświadczenia w użytkowaniu aut, ale wydaje mi się, że silnik itp. Pracuje normalnie, podczas jazdy niczego podejrzanego nie słychać. Czy mieliście podobne doświadczenia ze swoimi francuzami?

Druch
Druch

Francuskie auta

Postautor: Druch » 9 lis 2016, o 03:16

Cześć. Słyszałam coś na temat tej częsci, ale nie jestem mechanikiem niestety nie pomogę. Polecam ci, żebyś poszukał jakiegoś dobrego serwisu do francuzów żeby ci zrobili jakiś porządny przegląd, wtedy będziesz miał pełen obraz tego co boli twój samochód. Życzę ci powodzenia.

Awatar użytkownika
niziołek27
niziołek27

Francuskie auta

Postautor: niziołek27 » 9 lis 2016, o 05:26

Wydaje mi się, że w przypadku większości francuzów jest potrzebna konkretna wymiana części. Słyszałem o tym, że tutaj przyda się regeneracja tylnej belki Wrocław o ile wiem ma dobry serwis samochodów francuskich. Może akurat warto zajrzeć jeśli mieszkasz gdzieś niedaleko.

Awatar użytkownika
MateuszKosiński
MateuszKosiński

Francuskie auta

Postautor: MateuszKosiński » 9 lis 2016, o 06:36

No niestety mieszkam daleko. No ale też tak własnie myślałem, że to o to chodzi tzn o tą belkę. Będę musiał popatrzyć tutaj w okolicach czy ktoś się tym nie zajmuje

Awatar użytkownika
niziołek27
niziołek27

Francuskie auta

Postautor: niziołek27 » 9 lis 2016, o 07:38

Najlepiej by było, ale najlepiej skorzystać z serwisu francuskich aut, bo w zwykłym warsztacie mogą cię naciągnąć, a ci tego nie zrobią. Dlatego weź pod uwagę jakiś sprawdzony serwis gdzie oferują regenerowanie czy sprawdzenie stanu tylnej belki inaczej się nie dowiesz co i jak.

Awatar użytkownika
MateuszKosiński