BowMan
BowMan

Szukam szkoły kitesurfingu

Postautor: BowMan » 29 mar 2016, o 05:44

Cześć. Od jakiegoś czasu interesuje się sportami ekstremalnymi. Szczególnie jestem zainteresowany kitesurfingiem. I szukam właśnie… sam nie wiem czego. Jakiegoś kursu, obozu, czy czegoś w tym stylu. Nie mam żadnego doświadczenia i dopiero bym się chciał nauczyć, a wszystko, co widziałem do tej pory, to były raczej oferty dla już zaawansowanych osób. A ja to nawet jeszcze deski nie dotykałem nawet. :P Będę wdzięczny, jeśli ktoś z Was się podzieli jakimiś informacjami o szkołach kitesurfingu, jakichś znajomych, co to organizują lub potrafią. No, za każdą wiadomość będę wdzięczny. :D

Karmazyn
Karmazyn
Karmazyn

Postautor: Karmazyn » 29 mar 2016, o 06:29

Witaj. Jeśli chodzi o kitesurfing, to u nas może być z tym trochę ciężko, bo warunki mamy słabe :P Chyba że interesują Cię też jakieś oferty zagraniczne, to wtedy owszem, bardzo szybko da się coś znaleźć. Mam nawet pod ręką jedną firmę, która się tym zajmuje. Daj tylko znać, a od razu Ci podam i już będziesz mógł się umówić na najbliższy kurs. :D

BowMan
BowMan

Postautor: BowMan » 29 mar 2016, o 07:46

No jasne, oczywiście, że zagraniczne oferty mnie interesują. Nawet nie myślałem o tym, żeby u nas coś kombinować, zakładałem, że to się wiąże z jakimiś wyjazdem.

Karmazyn
Karmazyn
Karmazyn

Postautor: Karmazyn » 29 mar 2016, o 10:20

No to widzisz. Wejdź sobie na strone kitestation.pl/pl/. No i tam masz wszystko napisane, to sobie przeczytasz. Dla porządku powiem tylko, że kurs jest organizowany na Sycylii, jest też opcja dla osób zupełnie początkujących. Organizują to ludzie młodzi, jeszcze pełni życia, zapału, ale bardzo doświadczeni, więc szansa tego, że się czegoś nauczysz od nich, jest ogromna, wiec no nie ma się co zastanawiać. A najbliższy kurs, z tego, co pamiętam, jest już w maju, więc radzę się spieszyć i długo nie zastanawiać. :P

BowMan
BowMan

Postautor: BowMan » 29 mar 2016, o 12:32